Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Mobile marketing
KLEČKOVÁ, Zuzana
Cílem práce je charakteristika nástrojů mobile marketingu a vztah zákazníků k těmto nástrojům. Výstupem této diplomové práce bude především poskytnutí komplexního obrazu o stavu mobilního marketingu v České republice i ve světě, nejen prostřednictvím literárního přehledu, ale zejména představením a zhodnocením vybraných kampaní mobilního marketingu. Součástí diplomové práce je také stručné dotazníkové šetření, jehož hlavním cílem bylo získání postojů zákazníků vůči nástrojům mobilního marketingu a ověření správnosti závěrů diplomové práce. Výsledky dotazníkového šetření pomohou k doporučení vhodné strategie při vytváření kampaně mobilního marketingu.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.